Χαρακτηριστικά εργοστασιακού κινητήρα
Χωρητικοτητα: 1598cc
Διάμετρος χ διαδρομή: 77 x 85.8 (mm)
Σχέση συμπίεσης: 10.5:1
Υπερσυμπιεστης: KKK K03
Μέγιστη πίεση: 1bar@1700 rpm
Σταθερή πίεση:0.8bar
Πίεση στον κόφτη:0.6bar
Κόφτης στροφών: 6500 rpm
Ιπποδύναμη: 181hp
Ροπή: 260Nm
Stage 1
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Stage 1 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.2bar@1700 rpm
Σταθερή πίεση:1bar
Πίεση στον κόφτη:0.9bar
Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Ιπποδύναμη: 205Hp
Ροπή: 320Nm
Stage 2
Βελτιώσεις κινητήρα:
-Ελεύθερο σύστημα εισαγωγής αέρα
-Πλήρης εξάτμιση 63.5mm με ελεύθερο καταλύτη
-Μεγαλύτερο intercooler
-Stage 2 Software upgrade
Απόδοση κινητήρα:
Μέγιστη πίεση: 1.3bar@1700 rpm
Σταθερή πίεση:1.15bar
Πίεση στον κόφτη:1.05bar
Κόφτης στροφών: 7000 rpm
Εκτιμώμενη ιπποδύναμη: 230 Hp
Εκτιμώμενη ροπή: 340 Nm
Αναβάθμιση λογισμικού
Η πίεση της μπεκέριας στις υψηλές RPM ρυθμίστηκε στα 130bar.
Ρυθμίστηκε κ ο μεταβλητός χρονισμός δίνοντας μεγαλύτερη γωνία overlap απο τις 4000RPM, ΑΙΣΘΗΤΟ το αποτέλεσμα δυνατότερου “τραβήγματος” απο τις 4000rpm σε σχέση με τις εργοστασιακές γωνίες!
Χρηση 95/100 οκτανιων.